عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خود محورند ، 

 

ولی آنان را ببخش

 

اگر مهربان باشی تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند ،

 

 ولی مهربان باش

 

اگر شریف و درستکار باشی فریبت می دهند ، 

 

ولی شریف و درستکار باش

 

نیکی های درونت را فراموش می کنند ،

 

 ولی نیکوکار باش

 

بهترین های خود را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.

 

ودر نهایت می بینی هر آنچه هست

 

همواره میان “تو و خداوند” است 

 

نه میان “تو و مردم” . . 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت19:44---6 مهر 1394
عالى بود

zahra
ساعت19:35---6 مهر 1394
خىلى خوب بود سارا جون وبت عالىه

yasam@n
ساعت17:06---10 آبان 1393
سلام وبت عالی بود

sajjad
ساعت1:47---7 ارديبهشت 1393
سلام دوست عزيز وبلاگ بسيار عااااااااااالي داريد..به وبلاگ ما هم سر بزنيد ..خيلي دوس دارم باهاتون تبادل لينک کنم..اگه ميشه ، لطفا مارو با عنوان**عاشقانه هاي من از خدا مي گويند**لينک کن وبهم خبربده...ياهم بگو اول من لينکت کنم بعد شما ما رو لينک کن..ممنون از وبلاگ زيباتون

رومینا
ساعت12:02---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

ريحانه
ساعت11:39---28 دی 1392
خيلي زيبا بود .اگر مهربان باشي همه تو را ساده ميپندارندوخنجر ميزنند اما تو مهربان باش شايد كسي قدرت را بداند

عبرات
ساعت22:49---26 دی 1392
دانشجویی به استادش گفت:



استاد اگر شما خدا را به من نشان بدهید عبادتش می کنم و تا وقتی خدا را نبینم ان را عبادت نمی کنم.



استاد به انتهای کلاس رفت و به ان دانشجو گفت : ایا مرا می بینی؟



دانشجو پاسخ داد : نه استاد ! وقتی پشت من به شما باشد مسلما شما را نمی بینم.



استاد کنار او رفت و نگاهی به او کرد و گفت : تا وقتی به خدا پشت کرده باشی او را نخواهی دید ![گل]
پاسخ:بسیار زیبا بود مرسی


ریحانه
ساعت17:57---9 دی 1392
زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 / 10 / 1388برچسب:, ] [ 7 PM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 32900
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1